Possui graduação em Química pela Universidade Estadual de Mato Grosso do Sul (2008) e Especialização em Química pela Universidade Federal de Lavras/UFLA . Atualmente é técnica do laboratório de Pesquisa em Fármacos da Universidade Federal do Amapá/UNIFAP.

A Viability Study for the Production of Biofilms and In Silico Predictions of Major Compounds in Kefir Journal of Computational and Theoretical Nanoscience,v.14,p.2915-2926-2 (Artigo, Periódicos, Jornais e Similares/COMPLETO)
SAUDI PHARMACEUTICAL JOURNAL SAUDI PHARMACEUTICAL JOURNAL,v.17,p.1-20-2 (Artigo, Periódicos, Jornais e Similares/COMPLETO)
Effect of hydroethanolic extract from Calophyllum brasiliense Cambess on streptozotocin induced diabetic rats AFRICAN JOURNAL OF PHARMACY AND PHARMACOLOGY,v.10,p.900-908-2 (Artigo, Periódicos, Jornais e Similares/COMPLETO)
Effect of hydroethanolic extract from Calophyllum brasiliense Cambess on streptozotocin induced diabetic rats African Journal of Pharmacy and Pharmacology,v.10,p.900-908 (Artigo, Periódicos, Jornais e Similares/COMPLETO)